حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 217 تعداد نوشته های امروز : 0×
27 شهریور 1400 - 5:09
شناسه : 1188
بازدید 688
3

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اعلام نتایج انتخابات نظام کاردانی استان تهران خبر داد. شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰ به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،محمد راستگو معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران ؛  در خصوص نحوه برگزاری و […]

ارسال توسط :
پ
پ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از اعلام نتایج انتخابات نظام کاردانی استان تهران خبر داد.

شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان تهران ،محمد راستگو معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران ؛  در خصوص نحوه برگزاری و میزان مشارکت در پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره و بازرسان سازمان نظام کاردانی ساختمان استان اظهار کرد: به دلیل وجود شرایط شیوع ویروس کرونا، این دوره از انتخابات بصورت الکترونیکی با رعایت جوانب صیانت آرای محرمانه اعضا و تمهیدات لازم در خصوص نحوه احراز هویت رای دهندگان با استفاده از (شماره تلفن اختصاصی، کد عضویت و کد ملی) برگزار شد تا اعضای سازمان بتوانند مشارکت حداکثری داشته باشند.  
وی بیان داشت: اعضای هیئت نظارت و هیئت اجرایی این انتخابات تمام تلاش خود را بمنظور برقرار نمودن فضای سالم انتخاباتی، مدیریتی قانونمند و برگزاری انتخاباتی منظم و مطابق با آئین‌نامه بعمل آوردند.  
معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان تهران اذعان داشت: در این دوره از انتخابات ۱۰عضو اصلی در هفت رشته (عمران، نقشه‌برداری، ترافیک، معماری، شهرسازی، تاسیسات برقی و تاسیسات مکانیکی) و ۵ عضو علی‌البدل در رشته‌های (عمران، معماری، تاسیسات مکانیکی و تاسیسات برقی)، همچنین دو عضو اصلی  و یک عضو علی البدل بازرس مشخص شد.  
راستگو در پایان با توجه به لزوم ارتقا جایگاه کاردان‌ها در سیستم نظام فنی کشور و استفاده بیشتر از این حرفه در زنجیره خدمات مهندسی ابراز امیدواری کرد: تا با انتخابات بعمل آمده و مشخص شدن نمایندگان حرفه‌ای اعضا سازمان، شاهد ارتقاء کیفی در رعایت حقوق اجتماعی، خدمات‌رسانی به اعضاء و رعایت دقیق قوانین و مقررات ملی ساختمان باشیم.  http://tehran.mrud.ir/archive/ID/46927

Views: 0

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.