حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 217 تعداد نوشته های امروز : 0×
پیام تبریک خانم مهندس ملک محمدی رئیس سازمان نظام کاردانی ساختمان استان تهران به مناسبت تولد حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت مقام زن و روز مادر.
14 بهمن 1399 - 0:55
شناسه : 613
بازدید 676
5

بسمه تعالی بانوان گرامی روز میلاد با سعادت ام ابیها دخت رسول مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نام گرفته است، بانویی که سرور بانوان دوعالم، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بوده و تمثیلی از تکامل و تعالی در تمام […]

ارسال توسط :
پ
پ

بسمه تعالی

بانوان گرامی

روز میلاد با سعادت ام ابیها دخت رسول مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) روز بزرگداشت مقام زن و روز مادر نام گرفته است، بانویی که سرور بانوان دوعالم، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل تمام جهانیان بوده و تمثیلی از تکامل و تعالی در تمام عرصه های زندگی است.

اینجانب به نمایندگی از هیئت مدیره سازمان این روز مبارک را به همه بانوان سرزمینم بخصوص بانوان توانمند و پرتلاش و متخصص عضو خانواده بزرگ سازمان صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیقات روزافزون و سلامتی و پیشرفت در کنار کانون گرم خانواده را برایشان خواستارم.

بدری ملک محمدی

Views: 3

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.